Arthur Schopenhauer "Aşk, doğanın türün devamı için bireye oynadığı bir oyundur." der. Yani Schopenhauer'a göre aşk, özünde biyolojik bir dürtüdür; doğanın zekice tasarladığı bir aldanıştır.
Henüz bikaç yıllık evli olan iki arkadaşım var. İkisi de evlenmek için uzun süre ciddi çaba sarfettiler. Fakat şimdi ikisi de -Birbirlerinden habersiz ve bağımsız olarak- diyor ki "Evlilik çok da gerekli, heveslenecek bir şey değilmiş"
Anlaşılan o ki Arthur Schopenhauer haklı :) 🤷🏻♂️
Arthur Schopenhauer "Aşk, doğanın türün devamı için bireye oynadığı bir oyundur." der. Yani Schopenhauer'a göre aşk, özünde biyolojik bir dürtüdür; doğanın zekice tasarladığı bir aldanıştır.
Henüz bikaç yıllık evli olan iki arkadaşım var. İkisi de evlenmek için uzun süre ciddi çaba sarfettiler. Fakat şimdi ikisi de -Birbirlerinden habersiz ve bağımsız olarak- diyor ki "Evlilik çok da gerekli, heveslenecek bir şey değilmiş"
Anlaşılan o ki Arthur Schopenhauer haklı :) 🤷🏻♂️