mêlîs

Yaşayıp da ne olacak? Yaşamak boş şey ,yaşamak saman dövmek ,yaşamak yanıp da ısınmamak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"<Ben bugünden ve dündenim> ama içimde yarından,öbür günden, ve gelecekten olan bir şey var."
Sayfa 133·Kitabı okuyor