MİŞA

Dördüncü kelam iyiliktir. İyilik yoksa insan da yoktur, tıpkı kötülük gibi. İnsan iyilik ile kötülüğün birleşmiş halidir. İnsan ruhu bu ikisinin sarayıdır. Biri olmadan öteki olmaz.
Sayfa 46·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam

MİŞA

, şu anda okuyor
%48 (124/256 syf.)
Ahmet Ümit
7/10 · 12,8bin okunma

MİŞA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·297 syf.·
11 saatte okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2023 18:05
·
2023 3. kitabı
Emrah Serbes
8.5/10 · 6,6bin okunma
... "Biz bu ülkenin okuryazarları, boşluğa düşen bir trapezci gibiydik. Doğu askısını bırakmış, Batı askısını da yakalayamadan aşağı düşmüştük."
Sayfa 66·Kitabı okudu