MİŞA

Yalnızlık dinmeyen bir sızıdır.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Reklam
Meğer, bir cadı kazanı gibi kaynayan kafamın biricik ihtiyacı böyle bir dize yaslanmaktan ibaretmiş.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Dördüncü kelam iyiliktir. İyilik yoksa insan da yoktur, tıpkı kötülük gibi. İnsan iyilik ile kötülüğün birleşmiş halidir. İnsan ruhu bu ikisinin sarayıdır. Biri olmadan öteki olmaz.
Sayfa 46·Kitabı okuyor
Edebiyat
... "Biz bu ülkenin okuryazarları, boşluğa düşen bir trapezci gibiydik. Doğu askısını bırakmış, Batı askısını da yakalayamadan aşağı düşmüştük."
Sayfa 66·Kitabı okudu
... İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız. ...
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam