Mehtap

Mehtap
@_mizantrop
Ben bu çağdan nefret ettim etimle kemiğimle nefret ettim!!!
"Ama ben aşksız yaşıyorum." "O halde yaşamın bir yalan; ya da hiç yaşamıyorsun."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dışarısı çirkinleştikçe, bir kaplumbağa gibi kapanmıştım sert kabuklu kendime. Ağırdı kendim, ezilmiştim. Ne kimseyi içeri almış ne de dışarı çıkabilmiştim. Mahpus kalmıştım adına emniyet dediğim o müemmen sürgüne. Kendi kendime. Dünyaya karşı uyuşmuştum böyle böyle.

Mehtap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
2026 22. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
İnsan denen mahluk, üst katta birinin eti çürürken, alt katta saçını kurutup, çamaşır yıkayıp, televizyon izleyebiliyordu.
Susmanın bir ifade biçimi olduğunu savunmuyorum. Ben sadece anlatmayı denemekten vazgeçtim.