narin⠀

narin⠀
@_narin_
Günden güne kalbimizden uzaklaştığımızın farkına varmamız gerekli. Ağır bir manevi tahribatın içindeyiz ve bunun da farkında değiliz..
Reklam
Hasret yerinde kalır ve biz çekip gideriz...
Kavuşmak nasıl olmaz, madem ki ayrılık var?
Geçti, geçti mevsimler... Süpürüldü takvimler. Gidenlerden kalan şey; Duvarlarda resimler, Mezarlarda isimler...
Namaz, sancıma ilaç, yanık yerime merhem; Onsuz, ebedi hayat benim olsa istemem! ~'Peygamberimizin miraca yükseldiği bu mübarek gecede bizlere bahşedilen namaz nimetinin miracımıza vesile olması duası ile..'
Din