Bir şairden duyduğum bir söz vardı. Her özgürlük birer özgürlük değil.
Bazı yalnızlıkları, özgürlük zanneden insanlar var demişti haklıydı.
Özgür olduğunu düşünüyorsan iki kere düşün Özgür müsün? & Yanlız mı?
Zamanında şöyle bir yorum yapmıştım görenler bilir. Yorumlara sıkı okur ayarını koyan, okur kitlesini dışlayan insanlarla alakalı.Takip edenler bilir çok olmadı paylaşalı.Şimdi o insanlara sesleniyorum an itibatiyle bende artık bir Sıkı okurum hadi bakalım. ;)
Ama ben bana yapılanı başkasına yapmıyor, yorum kısmını bütün okurlar olarak bırakıyorum.
Totem şu "Biz onları değil onlar bizim saygı değer yorumlarımızı kaybettiler"
Her bir gönderide de yorumlarınızı bekliyorum sevgili 1K ailesi ♡
Şu insanların yorum ayarında sıkı okur ayarını neden koyuyor? Sıkı okur olmayan yada yeni uygulamayı indiren insanlar neden bu kadar dışlanıyor?
Nasıl bir küçümseme bu!
Anladık en sıkı okur sensin sakin ol kardeş!