nyctophilia

nyctophilia
@_nyctophliaa
Suskunluk mu, sessizlik mi? İkisi de şiddetten besleniyor bende. Özellikle susmak, susturulmaktan daha tehlikeli. Sesinden vazgeçenin içine bakmayı içiniz kaldırabilir mi?
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O kokular, o sonsuz öpüşler, o yeminler Yükselir mi ölçülmez bir uçurumdan yine, En derin denizlerin diplerinde serinler, Ağar gibi güneşler göğün içerlerine? -Ey kokular! Ey sonsuz öpüşler! Ey yeminler!
Şiir
Gördüğüm hep masalımsı taşlar, Büyülü denizlerdi; gördüğüm Kendi yansıttıklarıyla parlar Uçsuz bucaksız aynalardı tüm!
“Aşkımın kanıtı olarak sana gözyaşlarımı yolluyorum.”