📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hamlet'i çok duydum. Ama bir türlü alıp okuyamadım. Taki matematik öğretmenimin kitabı önermesi ile gidip aldım. Daha sonra Shakespeare'nın machbet kitabını da okudum. Sonunu da asla tahmin etmediğim bir olay oldu. Ayrıca kitap çok akıcı ve dili muhteşem. İlk kez tiyatro eseri okumama rağmen beni hiç sıkmaya bir olay örgüsü ve akıcı dili ile övgüleri hakediyor.
Bu kitapta beni etkileyen çok değişik ama güzel bir şey vardı. Uzun zamandır okuduğum ve hissettiğim bir kitap olmamıştı. Kitapta bazı yerlerde ağzım açık kaldı, bazı yerde kızdım karakterlere. Ama en çokta kürk mantolu Madonna'ya kızdım...
Raif efendi de bir parça kendimi buldum. Okuduğu kitaplardaki günü karakterler aradı etrafında ama bulamadı ve içine kapandı belki bu beni ona çekti.