Tamda o yaştayım evet evet hani şu çoğu kişinin " mutsuzum ama yaşamak zorundayım" diyenlerden ,sabahları otobüste işe giderken uyuya kalan insanları seyrettiğim , çocukken basit bir çikolata ile mutlu olurken şimdi ise sanki hiç bişey mutlu etmiyor kendi içimde bir dünya var orada yaşayıp gidiyorum en çokta kendimle konuşuyorum evet evet bizi içtenlikle dinleyecek insanlarda yok