Özlem

Özlem
Kitapları, yağmurlu havaları ,edebiyat dergilerini ve kahveyi severim :) H. P. Lovecraft Agatha Christie Ursula K. Le Guin #194298970
İnsan herkesle tanışır ama kalbinin seçtiği herkes olamaz
Reklam
Sabahları uyanmak zor geliyor bazen , Annem çocukken herşeyi öğretmişti ama yaşarken içimizdeki sonbaharla nasıl mücadele edeceğimizi ,mutsuzken gülümsemeyi unutmuştu aslında zamanda geçiyor elbette gökyüzüne bakmayı ,sahaflara gitmeyi seviyorum hala kitap aldığımda yada sahile gittiğimde çocuk gibi mutlu oluyorum ama içimdeki sonbahar sanki hiç geçmiyor. Yaz geliyor her çiçek gördüğümde hepsini kurutmak ve saklamak kendime bir anı oluşturmak istiyorum ama ruhu yorgun olan biri nasıl anı oluşturur ki zaman geriye aksa Annem saçlarımı tarasa ,sabah okula geç kalacaksın diye beni uyandırsa olmaz mı? Çok mu büyüdüm ben ama ruhum çok küçük ve yalnız
Duygu ve Düşünce
:))
Gönderi kullanım dışı
O halde çoğu kişi yaşamıyor..

Emre Bulut

@Emrebuluttt
·
"Hayatını yaşamayan birisi ölse ne yasaşa ne?"
Sayfa 40 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu
Herkesin deniz,kum,güneş diye hayal kurduğu bu sıcak havalarda hasta olan ben 🤣🤣🤣🤭
Reklam