Uno del mondo

Uno del mondo
@_polat__
Aklın aşağılık saydığın da kalp çoğu zaman güzellik buluyor .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bu hayata ,sonuna kadar yüksek sesle yaşamak için geldim.
İnsanı güzel yapan şey ;hoş sohbeti,kokusu,yüzündeki tebessümü,kitap seçimi ,şarkı zevki ,dürüstlüğü değilse nedir ki guzellik?
İnsan ve Duygular
Yiyordu ,içiyordu, uyuyordu ,uyaniyordu ama yaşamiyordu.
Sevginin bulunmadığı yerde akıl da arama.