saliha

saliha
@_saliitinkk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben de Osman.
... kimi insanların kötü ruhlu olduklarını kabul etmekte çok zorlandım. Kötülüğün tanımı konusunda kafam çok karışık.
saliha
ben de...
Yaşamak, ağzında tuttuğu kendi kuyruğunun peşinde koşan bir köpek olmakmış. Zaten dünya da yuvarlakmış, başladığı yere dönmek eşyanın tabiatıymış.
saliha
kafam karıştı😕
Mutlu bir yaşama giden incecik bir yol vardı ve o yol babasının onun adına seçtiği yoldu sanki. Yaşamı için kendi başına alacağı kararlar baştan yanlış olmak zorundaydı.
Rumeysa isimli okura yanıt verildi
saliha
nedense😕
Sen şimdi uçlarından kan damlayan kızıl saçlarının çevrelediği yüzün gözyaşlarınla ıslak, yatağına uzanmış, tavana bakıyorsundur Suzan. Sevmenin seni hala yakıyor olmasına şaşıyorsundur. Ben de şaşıyorum.
saliha
sevmek kimseyi yakmamalı aslında🥺