•giz•

•giz•
@_secret_
“Kendi işine bak, balını yap…”
Herkesin zamanı var, her şey vaktine esir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canım tabii ki öykü yazmak zorunda değilsin. Yalnız beni bir daha "Gündönümü"nde harcama. Ne de olsa ikimiz de iki-üç paragrafla geçiştirilemeyecek kadar zorlu bir çaba gösterdik aramızdaki 'şey'i anlamak için.
"Bana neyin daha iyi geldiğini bu kadar güvenle kestirebiliyorsan gözlerin niye yaşardı? Kovma zarafetinin bir parçası mı bu?
Neden fotoğraflarında hep kara gözlüklüsün? Senin de çekindiğin birşeyler mi var? Gelecek programda hangi burçtan olduğunu soracağım. Böylelikle benden saklın-gizlin kalmayacak..
Ben uzun zaman sabrederim, ama sonrasına karışmam ...