Seda Bayram

Seda Bayram
@_sedabayram_
10/10
·330 syf.··
Beğendi
·
2023 5. kitabı
“Okumak, sadece okumak. Okuyan insan, dünyanın aklına yaslar sırtını.” Bir alıntıyla başlamak istedim. Su gibi akıp giden bir çırpıda okunan bir roman. Sürükleyici, ilgi çekici, dil ve anlatımı güçlü bir eser. Roman, Arzu isimli karakterin ölümünün araştırılmasıyla başlıyor. İkiz kardeş olan Ahmet ve Mehmet’in hikayelerine tanıklık ediyoruz. Ve “Vay be” dedirten bir son.. Kitabın kurgusunu ve anlatımını oldukça beğendim. Tavsiye ederim. Keyifli okumalar diliyorum. Kardeşimin Hikayesi Zülfü Livaneli
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2019126,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seda Bayram

, bir kitap okudu
4/10
·198 syf.·
12 günde okudu
·
2023 87. kitabı
J. D. Salinger
6.3/10 · 71,3bin okunma
“Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın?”
Sayfa 147·Kitabı okudu
“Hayat, kurallara göre oynanması gereken bir oyundur.”
Sayfa 13·Kitabı okudu

Seda Bayram

, bir kitap okudu
8/10
·124 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2023 10:36
·
2023 86. kitabı
Mustafa Kutlu
7.8/10 · 15,7bin okunma