Adelina

Adelina
@_sedeff
Karanlık hâlâ benimle, ama ona ses olmayı bırakıyorum. Çünkü bazen sesim yalnızca bana değil, başkalarına da acı veriyor. Sesimi kısmayı tercih ediyorum bundan böyle.

Adelina

@_sedeff
·
Karanlık Manifesto
Gotikliği seviyorum; bu yüzden yazıyorum. Amacım içimdeki karanlığı susturmak değil, ona bir dil/ses vermek. | Adelina
Duygu ve Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Karanlık Manifesto
Gotikliği seviyorum; bu yüzden yazıyorum. Amacım içimdeki karanlığı susturmak değil, ona bir dil/ses vermek. | Adelina
Duygu ve Düşünce
Çoruh Nehri'ni izlerken bu estetik satırlara denk gelmek...
Ay her şeyin üzerine, gür otların, çamurun, bir tapınağın duvarından daha yükseğe uzanan birbirine dolaşmış bitki örtüsünün, karanlık bir boşluğun arasından, tek bir fısıltı bile çıkarmadan sere serpe akarken ışıl ışıl parlamasını gördüğüm büyük nehrin üzerine ince bir gümüş tabakası yaymıştı...
Alıntı
Geceye övgü...
Gece çöktüğünde, düşünceler gürültüsüzce içeri sızar.
Alıntı
Gurbetten dönüp eve gidenlerin iç sesi
"Pekâlâ! Bu da geçip gitti; havarilerim, gerekeni yapın da, iyi bir yemek yiyelim fazla beklemeden! Böyle ödemek istiyorum, kötü rüyaların kefaretini!"
Alıntı