Ölüm çok gerçek değil mi? Birisi var, sonra yok. Hiç olmamış gibi gidiyor. Bunun tarifi yok. O yüzden yaşın ilerledikçe sevdiğin şeyler başkalaşıyor, sevdiğin insanlar azalıyor. Hayatın, şüphesiz en güzel öğretisi yaş aldıkça arınıyorsun herkesten, her şeyden...
Cehalet mutluluktur demişti ya Sokrates . Yeni anladım ne demek istediğini . Bazen bilmek, haber almak kaygıyı arttırmaktan başka bir işe yaramıyor. Bazen bilmek, hayal kurmaya bile engel.
Babamın rahmetli olduğu , yani bahçeli bir ev sahibi olduğu gün, Rüveyda en çok saçlarına dokundu babamın.
Bir daha hiç uzamayacak mı babamın saçları?(...)
Nasıl olsa kavuşmak var, Nasıl olsa cennet , Nasıl olsa??