Hani diyorlar ya " yoldaşın varsa, yol yorsa da güzeldir".
Bekleyenin varsa yolun sonu uçurum da olsa, ayağın taşa da takılsa, bileğine dikende batsa; ziyanı yok dersin. Hatta izi kaldı diye gülümsersin, çünkü değmiştir
İnsan yaşadığı yere benzer
O yerin suyuna,
o yerin toprağına benzer
Suyunda yüzen balığa
Toprağını iten çiçeğe
Dağlarının, tepelerinin dumanlı eğimine
Konyanın beyaz, Antebin kırmızı düzlüğüne benzer Göğüne benzer ki gözyaşları mavidir.
Denize benzer ki dalgalıdır bakışları.
Evlerine, sokaklarına, köşebaşlarına Öylesine benzer ki Ve avlularına
Ve sözlerine
Ve bir gün birinin adres sormasına benzer.
Sorarken üzünçlü bir görüntüsüne
Camcının cam kesmesine, dülgerin rende tutmasına Öyle bir cıgara yakımına, birinin gazoz açmasına Minibüslerine, gecekondularına Hasretine, yalanına benzer.
Anısı ıssızlıktır,
Acısı bilincidir,
Bıçağı gözyaşlarıdır kurumakta olan.
Gülemiyorsun ya, gülmek Bir halk gülüyorsa gülmektir Ne kadar benziyoruz Türkiye’ye Ahmet Abi!
(...)
Bilmezlikten gelme Ahmet Abi!
Umudu dürt, Umutsuzluğu yatıştır.
Diyeceğim şu ki; Yok olan bir şeylere benzerdi...