sena

sena
@_sena1
böyle seven kalmış mıdır..
“Bundan sonra ömrümün bir dakikasının bile ondan uzakta geçmesi benim için ölüm demektir.”
Edebiyat
Reklam
...unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış...
Edebiyat
“Kim bilir... Belkide uzak bir günde büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşır ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız.”
Edebiyat
“Mesela neden senin odanda duran sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken ya da uyurken seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?”
Edebiyat
“Yorgunum, hiçbir şey bilmiyorum; tek istediğim yüzümü kucağına koymak, başımın üzerinde dolaşan elini hissetmek ve sonsuza dek öyle kalmak...”
Edebiyat
Reklam