sena

sena
@_sena1
“Mesela neden senin odanda duran sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken ya da uyurken seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?”
Edebiyat
Reklam
“Yorgunum, hiçbir şey bilmiyorum; tek istediğim yüzümü kucağına koymak, başımın üzerinde dolaşan elini hissetmek ve sonsuza dek öyle kalmak...”
Edebiyat
“Her şeye rağmen bazen inanıyorum da insan mutluluktan ölebilirse, o zaman benim başıma gelmeli bu. Ve ölmesi gereken biri sırf mutlu olduğu için hayatta kalabiliyorsa, o zaman ben de hayatta kalacağım.”
Sayfa 88
‘Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?’
“Savaşacağım tek şey, içimdeki diğer bendi.”
Reklam