"yaşamak için ne çok neden var! balıkçı teknelerinin etrafında o rutin, sıkıcı dönüp dolaşmadan başka nedenler de var yaşamak için. cehaletimizi kırabiliriz, becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekamızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. en önemlisi, özgür olabiliriz, uçmayı öğrenebiliriz."
"...kalabalıktan kaçmak yetmez,bir yerden başka bir yere gitmekle iş bitmez: İçimizde ki kalabalık hallerimizden kurtulmamız, kendimizi kendimizden koparmamız gerek."