Nefret boşta kalsın, aşk ile dol da
Işık, kılavuz ol gittiğin yolda
Kurandan feyz alan bir mektup ol da
Yazdığın kitaplar seni okusun.
Abdurrahim Karakoç
Hiçbir şey toptan iyi ya da toptan kötü değil. İyiler de var kötüler de...
Ama beyin hep kötüleri seçiyor bizi korumak için. Kötü anılar biraz fazlaysa veya hayatımızda derin izler bıraktıysa , işte o zaman iyi anılar hiç yokmuş gibi geliyor insana. Oysa oradalar, tüm anılar orada, eğer elimizi uzatıp değmeye çalışırsak iyi olanlara da dokunabiliyoruz.