"Bizim gibi milyonlarca insan var, ne kadar fazla. Kimse kimseyi bilmez. Yabancılar gelip seni rahatsız ederler. Yabancılar gelir, yüreğini kesip alırlar."
"... neden bilmem garip bir hisse kapıldım. Bir umuda. Tüm romanlarda, filmlerde öyle olmuyor muydu? Benim için de kesinlikle bir umut vardı. Bir gün gelecek kaderim değişecek ve ben çektiğim bunca acının karşılığında sonsuza kadar -hadi abartmayayım- ölene kadar çok mutlu bir hayat yaşayacaktım. Öyle olmalıydı."