Olmuşla bitmişin ardına düşme.” Kürt atasözü. Ama bu söz ona şimdi doğru gelmiyor. Nasıl ardına düşmez? Ya olan biten hayatını altüst etmişse, yüreğine kocaman yaralar açmışsa?
"Bu Leyla ve Mecnun ,bu rengini altından alan iki yıldız hiç yaklaşamazlar mı birbirine , hiç kavuşmazlar mı?" Yıldızlara bakıyor ; onların derdine yanıyor.
Renkli bir göç; güzel, ardı arkası görünmeyen; acelesi olmayan,hilesiz,sakin.Neredeyse arzulanan bir göç; kırılgan çirkinliklerden , düşmanlıklardan , kıskançlıklardan,fetbazlıktan , kan dökücülükten uzak. Güzel bir göç; öyle ki,herkesin gönlünde yatan. Bir göç ki , bir dilek.