En başta beni adıyla kendine çeken bir kitap oldu. Biri Hiçbiri Binlercesi. Konusu bakımıyla, işleyişiyle, anlatım diliyle beni cezbeden çok güzel bir okumaydı. İç hesaplaşmalar, kendini sorgulama, gerçek benliğini kavrama yolunda yaşanan iç ve dış çatışmalar, kahramanımızın eşiyle yaptığı iç diyalogları, dış görüntüsüne yabancılaşıp kendi içinde yaşaması ve kendi yansımasını içinde keşfetmesi çok güzel işlenmişti. Bu kitapta kendimden çok şey buldum ve sindirdim. Dönüp tekrar okuyabileceğim bir kitap oldu. Tavsiye ederim kendinizden çok şey bulacaksınız bu kitapta.
Hiçbir şeyin varoluşunu zihnime hapsetmeyeyim ve ölmesine yol açmayayım diye gözlerimi kaçırıyorum hemen. Artık sadece bu şekilde yaşayabilirim. An be an tekrar doğarak. İçimde beslenen düşüncelerin yeniden oluşmasına ve boş yapılarla yüzleşmeme engel olarak.