Hayatın bazı mevsimlerinde güneş açacak, bazı mevsimlerinde kasırga, boran olacak ama ümidimizi kaybetmeyeceğiz. Bizi geleceğe bağlayan ve bu dünyada mesuliyet sahibi insanlar olarak iyi şeyler yapmaya sevk eden duygu, ümittir.
Bir mü'min olarak herkesin yaptığı gibi yapmayı kendimize yakıştıramayız. Biz herkes değiliz, biz mü'miniz. İnsanların uyguladığı örfler onları bağlayabilir, bizi şeriatımız bağlamıştır. Evlilik ve benzeri bir işimizde şeriatımıza göre yaşamadıktan sonra ne zaman farkımız belli olabilir?
"Dünyaya geldik gitmeye
Hüsn ile an seyretmeye"
Aşkla ânı seyretmek ne kadar güzel bir şey. O an, her şeye aşkla, sevgiyle, muhabbetle bakmak, oradan sızan sevgiyi içimize alabilmek, onun içimize girmesine izin vermek...