Hayatın bazı mevsimlerinde güneş açacak, bazı mevsimlerinde kasırga, boran olacak ama ümidimizi kaybetmeyeceğiz. Bizi geleceğe bağlayan ve bu dünyada mesuliyet sahibi insanlar olarak iyi şeyler yapmaya sevk eden duygu, ümittir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir mü'min olarak herkesin yaptığı gibi yapmayı kendimize yakıştıramayız. Biz herkes değiliz, biz mü'miniz. İnsanların uyguladığı örfler onları bağlayabilir, bizi şeriatımız bağlamıştır. Evlilik ve benzeri bir işimizde şeriatımıza göre yaşamadıktan sonra ne zaman farkımız belli olabilir?
"Dünyaya geldik gitmeye
Hüsn ile an seyretmeye"
Aşkla ânı seyretmek ne kadar güzel bir şey. O an, her şeye aşkla, sevgiyle, muhabbetle bakmak, oradan sızan sevgiyi içimize alabilmek, onun içimize girmesine izin vermek...
İnsan tatmin olmak durumunda. Muhakkak Allah kalpleri tatmin eder, Allah zikri kalpleri mutmain etmeye yeter. Onunla bir olmak, onu hatırlamak, ona iltica etmek; hadise bu. Hiçbir şey yapamıyorsan "Aman Yarabbi" de. O yetişiyor.