Kitapların uğultusu

Kitapların uğultusu
@_thelittle_reader_
Kelimelerle iyileşen biri
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2021 40. kitabı
YILIN YİRMİ DOKUZUNCU KİTABI: Polisiye sevdiğimi biliyorsunuz bugün size mükemmel bir polisiye kitabı ile geldim. İlk defa Kayahan Demir'den bir kitap okudum ve kesinlikle sonuncusu olmayacak çünkü anlatım dili mükemmeldi ve çok akıcıydı 140 sayfa elinizde çok çabuk bitiyor. Kitabımız tarihle harmanlanmış bir polisiye kitabı. Bu tür bir kitabı ilk defa okudum. Okurken bazı bilmediğiniz bilgileri öğrenebilirsiniz. Burada Fatih Sultan Mehmet'in oğulları Sultan Beyazıt ve Cem Sultan arasında tarih öncesinde zamanlarda yaşanan savaşın günümüze bir cinayetle tekrar etmesini görüyoruz.Ben daha önce Cem Sultan ve Sultan Beyazıt arasındaki ilişkiyi bilmiyorum fakat bu kitaptan sonra çok bilgi öğrendim. Bunları kesinlikle araştıracağım Size de hem tarihi açıdan birçok şey katabilecek bir kitap Yeğeninize, kardeşinize, öğrencilerinize ya da çocuğunuza alabileceğiniz bir kitap. Ortaokul seviyesinde üstündeki bütün çocuk veya gençlere alabilirsiniz. Sadece çocuklar için değil aynı zamanda kesinlikle sizde okuyabilirsiniz. Çocuğunuzla veya arkadaşınızla konuşup üzerinde tartışabileceğiniz bir kitap Kitabın konusu bir tarih profesörünün planlı bir şekilde ölüdürülmesi ve şifreli dosyalar ekibi ile şifre bilimci Milas'ın bu cinayeti araştırması... Fakat bu cinayet diğer cinayetlerden daha farklı bir cinayet tarih sizi bu zamanlardan alıp öncesine götürebilecek. Peki bu profesörü kim öldürmüştü? Profesörün tartıştığı bir diğer tarih profesörü mü? Tarih profesörünün yakınında bulunan ona kızı gibi bakan Melek mi? Veya başka biri mı? Sizi kitap okumaya davet ediyorum 🕊 10/10
Edebiyat
Hafıza KoleksiyoncusuKayahan Demir · Genç Timaş Yayınları · 20251,240 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2021 24. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2021 14:48
YILIN YİRMİ DÖRDÜNCÜ KİTABI: Piramit serisinin ikinci kitabı ile karşınızdayım daha sayfayı kurmadan önce ay düğümü kitabını okumuştum konusunu görür görmez almıştım çünkü o konusu başlı başına okumak için bir sebep İlk kitabı bitirdikten sonra 2. Kitap için gün saymıştım özellikle kitabın kapağını gördükten sonra daha da bir heyecanlanmıştım kitabı bitirdiğimde ise derhal 3. Kitabı yine ikinci kitabını beklediysem öyle büyük bir heyecanla bekleyeceğim Kitap okurken her sayfayı çevirdiğinizde karşınızda "Yok daha neler" diyeceksiniz. Yazarımız öyle bir ustaca bir anlatımı var ki özellikle Mısır betimlemeleri, kaosları ve fantastik olaylar çok çok güzel anlatmış. Yaklaşık 500 sayfa ve cidden 500 sayfayı çok çabuk bir şekilde bitirebilirsiniz çünkü anlatımı bir o kadar akıcı ve dili sade Kaoasların kraliçesi yine her zamanki gibi bizi şaşırtmayı başarıyor. Çünkü ummadık yerde ummadık kişiler çıkıyor ve biz o kadar şaşırıyoruz ki başka bookstagramlarında yorumunu okuduğunda herkesin de böyle bir şaşırma olduğunu gördüm. Cidden her sayfaya çevirdikten sonra kaoslar başınıza bir bir toplanıyor ve kesinlikle sizi ve şaşırtmayı becerecek bir finali var. Hani dizlerde sezon finalleri olur ya onun gibi her iki kitabında sonu öyle bir şok ediyor ki şaşırıp kalıyorsunuz. 1. Kitabı okumayanlar için : Arkeolog olan kızımız Ayliz Kılıç Mısır piramitlerine gidecek olan arkeolojik ekibinin içinde yer alıyor. Mısır'a tutkun kızımızı en büyük sürpriz grup şefi aynı zamanda sevgilisi olan Murat'ın ona doğum günü hediyesi olarak piramit'te girilmesi yasak olan yere gizlice giriyorlar. Her ikisi de ayrı yollardan gidip etrafı keşfe başlıyor fakat karşısına çıkan gizemli bir oda ile kendini çok farklı bir yerde buluyor. Eğer bol bir kaoslu bir kitap istiyorsanız kesinlikle bu kitaba
Edebiyat
AmentaGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 20211,230 okunma
10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2021 21. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2021 16:52
YILIN YİRMİNCİ KİTABI: Ahmet Ümit'ten okuduğum ilk kitap olan Beyoğlu Rapsodisi ile karşınızdayım. Ahmet Ümit dilini çok merak ediyordum bu kitapla da merakımı giderdim ve o kadar akıcı bir dili vardı ki 555 sayfa (midi kitap olduğu için) o kadar hızlı akıcı geçti ki kitabın yarısına kadar sonunda nasıl bir cinayet işleneceğini bilmiyordum ve sonu o kadar şaşırttı ki. Kitabı bitirdikten sonra da şaşkınlığımı gideremedim özellikle internetten başka kişilerin yorumlarına baktığımda benim gibi kitabın sonunda çok şaşırdıklarını öğrendim ve gerçekten polisiye severler için çok çok çok çok öneriyorum kesinlikle bu kitabı edinmelisiniz. Hatta internette Ahmet Ümit'in diğer kitaplarından da çok güzel olduğunu yazmışlardı. Polisiye romanların da özellikle tahminlerim tutuyordu. Fakat bu kitapta tahmin edilemez bir sonuç karşıladı benim katilin kim olduğunu asla tahmin edemedim. Ters köşe yapan kitapları çok seviyorum belki size seviyorsanız bu kitabı kesinlikle edinmelisiniz. Benim 2021 favorilerime eklenen bir kitaptı. Ahmet Ümit'in betimlemeleri çok güzeldi adeta Beyoğlu'nda gezdiğimi hissettim. Kitabımızı konusuna gelirsek kitabımız Beyoğlu'nda büyüyen Beyoğlu'nda yaşayan 3 arkadaşının hikayesini anlatıyor. Birbirinden çok farklı üç arkadaşın Başından geçenleri Kenan, Nihat ve Selim'in hikayesi okuyacağız. Şiddetle tavsiye ediyorum polisiye severler ve Ahmet Ümit'in kitapları okuyan kişilere önerimdir. Tabi bir de sizi ters köşe yapan kitapları seviyorsanız çabucak edinmelisiniz.☘ Bookstagram hesabım instagram.com/p/CNKeLKgnCj-/?...
Ah İnsanlar
Beyoğlu RapsodisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201632,9bin okunma
Ermiş inceleme
10/10
·78 syf.··
Beğendi
·
2020 54. kitabı
Herkese selam! Ben Kitapların uğultusu insatgram hesabımıda takip ederseniz sevinirim Halil Cibran'dan okuduğum ilk kitapla karşınızdayım. Dilerseniz yoruma geçelim ⚘Ermiş benim bu kadar da beklemediğim mükmmel kitaptı. Bir günde bitirebildim fakat çok güzeldi. Akıcı bir dildi ve sizi düşündürebilecek bir kitap. Bir araştırma yaptım ve Halil Cibran'ın en fazla okunan kitabı Ermiş miş ve Cibran bir şeyde şöyle demiş. : “Lübnan'da bu kitabı yazmayı ilk kez tasarladığımdan beri, bir tek günüm bile Ermiş‘siz geçmedi. Kitap benim bir parçam haline gelmiş gibiydi. Metni yayımcıma teslim etmeden önce tam dört yıl elimde tuttum. Çünkü emin olmak istedim, içindeki her sözcüğün kendimden verebileceğim en iyi sözcük olduğundan emin olmak istedim.” Ve Amerika da İncilden sonra en fazla okunan kitapmış. ⚘Cidden ne kadar ince ve naif bence hedefine ulaşmış bur yazar hatta daha fazla da okunmalı kesinlikle. ⚘Kitap her cümlesinden bir kitap olabilcek bir nitelikte. Çizerken bazı zamanlar çok mu abartıyorum acaba diyip yine de dayanamayıp çizdiğim ve yine 1 kalem bitirdiğim bir kitaptı ⚘Ermişin her konuda bir fikri var ve bu fikriler üzerine ayrılmış mesela ölüm üzerine, sevgisi üzerine... Kısaca anlamlı dolu dolu bir o kadar da öğütlerle dolu bir kitap önem vererek okunmayı hak ediyor.
Edebiyat
ErmişHalil Cibran · Karbon Kitaplar · 201985,4bin okunma