ᘛTlnay

Bir yolcu hüznüyle geçip gidiyor ömrümüz...
kuş ölümleri
XYZ isimli okura yanıt verildi
ᘛTlnay
Aynen öyle
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir şey çok uzun sürmüyor, ne keder, ne sevinç... Yaşamaya devam ediyoruz.
Sayfa 203
XYZ isimli okura yanıt verildi
ᘛTlnay
Kesinlikle
Bir insan ömrünü neye vermeli Harcanıp gidiyor ömür dediğin
Ali isimli okura yanıt verildi
ᘛTlnay
Kesinlikle
Kişinin yarısı dili, yarısı da kalbidir. Bundan geri kalanı et ve kandan ibarettir.
Sayfa 63 - Züheyr ve muallâkası_61
selin isimli okura yanıt verildi
ᘛTlnay
Saygılarımla...