"Ebedi mutluluk isteği...
Her daim mutlu olmayı beklemek kesinlikle amaçsız bir şey.Açıkçası bu,ne olası bir şey ne de gerçekçi.Üzüntüyü bilmeden neşeyi tanıyamazsın."🍁
"Şimdi anlıyorum da,tüm zaman boyunca ben aynı insandım.Şimdi seviliyorum.Ama bu sevilmediğim zamanlarda daha değersiz olduğum anlamına gelmiyor.Senin dışında hiçkimse ne kadar değerli olup olmadığını söyleyemez."🍀