varoluş sancısı

varoluş sancısı
@_varolusancisi_
Gönlü böyle istiyordu, zaten insanı deliliğe iten de hep bu gönlü değil miydi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan her bakımdan ve her yönden yamalı, alaca bulacadır.
Bize yaşamayı hayat geçtikten sonra öğretiyorlar.
Her insanda, insanlığın bütün halleri vardır.
İnsanın içinde olduğu hal ona en yabancı haldir.