vera

vera
@_veera
"doğru kişi diye birşey yoktur yalnızca güzel hatıralar vardır"
Alıntı
Reklam
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!Olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli.
"Bütün yolların sonu aynı noktaya çıkar,biricik Gladys." "Ya o nedir?" "Hayal kırıklığı "
Bilmediğim bir şarkının delice dilime takılması gibiydi ona olan hislerim. Bilmiyorum. Sorsalar, söylemem ne olduğunu ama sürekli zihnimde..
Sevenin halinden sevenler anlar Gel gör şu halimi bir teselli ver Aramızda başka biri var ise Tertemiz aşkımı bana geri ver
Müzik