“İçimden,göğsümü parçalamak ve beynimi dağıtmak geliyor.İnsanların birbirleri için ne kadar az bir anlamı var.Ah! Sevgi,sevinç,yakınlık be coşku kendi içimden gelmiyorsa bir başkası da vermeyecektir bana.Soğuk ve güçsüz bir halde karşımda duran birini,ben de mutlulukla dolup taşan yüreğimle mutlu edemem.”