Normalde bu platformda ileti ve görsel paylaşmayı sevmiyorum. Fakat bugün kütüphaneden aldığım bu güzel kitabın son sayfasında böyle anlamlı bir not görmek beni çok mutlu etti.
Ben de aynı cümleyi farklı bir kağıtla kitabın arasına koyup kütüphane raflarına geri bırakacağım bu eseri. Umarım görecek kişi benim gibi mutlu olur ve bu akım bu kitapla devam eder.
Belki notu yazan da #1000Kitap kullanıcısıdır, kim bilir...
.
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig