Ev işleri çok nankör, bir şey yapıyorsun başka yer bozuluyor. Ders çalışmak da nankör, tekrar etmezsen unutuyorsun. İnsan ilişkileri de nankör, birilerini arayıp sormadığın zaman unutuluyorsun.
Görünen o ki verdiğin emeğin her zerre karşılığı sadece ahiret için var.
"Sürekli başkalarını tarif ederek kendini anlatan insanlar, aradaki farka tahammül edemezler."
Kendimizi başkaları üzerinden değerlendirirken kendimizi üstün görürsek kibir; yetersiz görürsek kıskançlık ortaya çıkıyor.
"Günümüz toplumunda çoğu insan için baskın değerler beğenilmek, kabul görmek ve onaylanmak olduğuna göre; çağımızda en büyük endişe kaynakları beğenilmemek, dışlanmak ya da onaylanmamaktır."