Parayı hiç sevmediğini söylerdi rahmetli. Paranın, kaynağı olmadığı müddetçe bir önemi yoktu çünkü. Kaynak tükendi mi, para tükenir derdi. Bu yüzden bir yerden üç kuruşun kokusunu aldı mı, fır dönerdi etrafında. Gece gündüz takip eder, o yerin daimi müşterisi olurdu. Müşterisi dediğime bakmayın. Varlığı ile rahatsızlık vermekten başka bir şey yapmazdı. Oralarda görünür, üç kuruşun kaynağı ile haşır neşir olmaya çalışırdı. Allah rahmet eylesin. İyi ki öldü.