Farklı bakış açılarını görebilmek ve kendimdeki objektifliği sağlamak adına bu platformdaki her tartışma mahiyeti taşıyan gönderiyi okuyor, yorumlarına göz atıyorum. Muhakkak biri faklı bir açı bulmuş ve oradan yürütmüştür ama kimisi aşırı zorlama ya da aptalca. Evet, aptalca! Saygılı olmak ile geniş meşreb olmak ayrı şeyler. Yorumlara bakıyorum ve hep şunu görüyorum: Bu onun tercihi. Saygı duymalıyız. 🤦♀️ Celal Şengör "Senin cahilliğin benim yaşamımı etkiliyor."derken ne haklıymış meğer. Buradaki cahillik kavramı zihinsel düzeyde değil. Hepimiz bunun farkında mıyız? Buradaki cahillik düşünce, davranış, söylem vb. her detayı kapsıyor. Farklı görüşler elde edeceğim diye az daha geniş meşreb olacaktım. Neyse. Kural belli! Ayıp olan ayıptır, yanlış olan yanlıştır, kötü olan kötüdür, çirkin olan çirkindir, günah olan günahtır! Kendi tercihi, benim alanıma girmeye başladığı anda kendisini geçiyor! Bir toplumda yaşıyorsak da kendi tercihlerimiz sınırlıdır. Sınırın aşılmaması dileğiyle...