İçsel bir yolculuk

İçsel bir yolculuk
@a_karacay
𐱅𐰇𐰼𐰚 YAZAR Inst. @a.k.r.c.y TENGRİ BİZ MENEN - KAFKAS - AHISKA
Zonguldak Bülent Ecevit Ünv. Elektronik Teknolojisi
İSTANBUL B. ÇEKMECE
18 Mart
1180 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hikayenin çok güzel bir başlangıcı olmayabilir, her şey kötü gitmiş olabilir. Ama önemli olan geri kalanıdır, nasıl insanları seçtiğin, nasıl insan olmak istediğindir. Şimdi yaratıcının sana yeniden verdiği mucizeleri sev onlarda imtihanın olursa onları da uğurla el salla , mutluluklar dile , kötülük yapma! Herkes gittiği yere yakışır. Allah geçmişte kim ve ne olduğuna, ne yaşadığına değil gelecekte ne olacağın ile ilgilenir. Şuan elindekikerin değerini bil , zamanın telafisi zor , elinin tersi ile ittiğine gün gelir muhtaç olursun, özlersin arayamazsın, görmek ister göremezsin , sevmek ister sevmezsin çünkü hiç birşey aynı kalmıyor . 'Zamanında olan değerli' öyle derlerdi . Güçlüsün şimdi, kendini yeniledin, kendine yeni kişisel birikimler kazandırıyorsun, hedeflerini bir bir gerçekleştirdin. Maziyi geride bıraktın ders alarak... şimdi gülümseyerek yad ediyorsun bir kaç güzel anı ile... kötüleri hatırlamıyorsun bile . Kötü işte hatırlamaya değmez . Ben içinden iyileri seçiyorum mutlu olduğum anıları zaten böyle yapmalı insan. Her şeyi ve herkesi içimde güzel hatırlıyorum nefret ve kin , ah duygusunu , kötü temennileri benliğimde taşımıyorum çünkü. İçimde güzel anıların zamanla siliniyor olmasına engelde olamıyorum, sevdiğim yüzlerin soluklaşıp aklımdan yok olmasına, seslerin yavaş yavaş kulaklarımdan silinmesine engel olamıyorum. Biraz üzülsemde olması gerekiyor bu. Beni ben yapan herkese ve her şeye çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum çünkü ben hep çok olandan yaptım az olmadı hayatımda her duyguyu çok yaşarım. Rabb'im ısrarla hayatıma eşlik etsin diye birilerini, bir şeyleri çıkarıyor yeni bir imtihan mı yeni bir mutluluk mu bilmiyorum. Bilmediğim için sorgulama yapmıyor akışına bırakıyorum yada Allah'a bırakıyorum bu daha iyi olur. Neden bilmiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilik
Sevginin ve iyiliğin beni kaybedenler sınıfına soktuğunu düşünmüyorum. Belki bu yüzden hayal kırıklığı yaşamış olsamda biliyorum ki herkes kendine yakışanı yapar, bana da bu yakışır diyorum. Ve ben aynada yüzüme her baktığımda “ sen iyi bir insan olmanın gereğini yaptın için rahat olsun çünkü; hayal kırıklığı kalp kırmaktan daha iyi.” Diyorum. Sizde nasıl bilmem de ben artık kaybettiklerime üzülmüyorum, vicdanıma dönünce sevgi ve iyiliğin meyvesi olan o rahatlığı hissederek, kazananlar sınıfında olduğuma şükrediyorum. Sana da şunu söyleyebilirim; sevgi dolu ol, iyi biri ol. Onlar bilmese de bunun kıymetini Allah biliyor de, şükret bu bize yeter. A. Karaçay #çizgifilm #carton #animasyon #kesfet #hemşire #geceler #iyikalp #kırgınlık
İnsan ve Duygular
Yalan Dünya
Bu dünya yalan dünya derlerdi de eskiden sadece bir şarkı sanırdım. İnsan büyüdükçe anlıyor; mesele dünyanın yalan olması değilmiş, insanın bazı şeyleri gerçek sanmasıymış. Kimi zaman bir insanı, kimi zaman verilen sözleri, kimi zaman da kendi iyi niyetini... Ben en çok da içimdeki temizliğe yenildim. Herkes gibi davranmayı bilmedim. Bir kalbe gerçekten değer verdiğimde eksik sevmeyi öğrenemedim. Sonra gördüm ki bu dünyada en çok iyi niyet yoruluyor. İnsan kırıldığı şeyden değil, inanıp güvendiği şeyin gerçek çıkmamasından yoruluyormuş. Şimdi o şarkıyı duyunca içimden tek bir şey geçiyor: Dünya yalan mı bilmiyorum ama insanların değişmesi, sözlerin eksilmesi ve kalplerin yabancılaşması çok gerçek. A. Karaçay
Çocuk
Mavi bir renk olmak, siyah-i yalnızlığın(ın) içinde... Belki de, içinden çıkılamayan dipsiz kuyular, kızıla çalan günbatımları, gözlerime selama duran kirpikler, Çocuktum... (Çocuksu düşlerin altında kaldım...) kayıp düş(üş)ler. Biçimsiz gülüşler... Lanetlenmiş bir şehir... Hepsi yalan Yüreğim buzullardan ayrılmış bir kütle, damarlarım nasır tutmuş bir el, iç organlarımı sarsan bir korku var içimde... Bir yanım sarp uçurum, bir yanım incir ağacına tırmanan çocuk heyecanı. Devam'sızım' Asım Karaçay
isteyen bir yolunu bulur.
Bana “Ben de böyleyim” deme. İnsan sevdiğine karşı herkese davrandığı gibi davranmaz. Telafi etmek isteyen bir yolunu bulur, önemseyen en küçük değişimi bile fark eder, kıymet bilen de kırdığı şeyi aynı yerden tekrar incitmez. Bu senin karakterin değil; bana karşı seçtiğin tavırdı. Çünkü insan herkese aynı olmaz, sadece değer verdiklerine farklı davranır. Ve bazı eksiklikler “ben böyleyim” değil, “sana böyleydim” gerçeğidir. A. Karaçay
İnsan ve Duygular