İçsel bir yolculuk

İçsel bir yolculuk
@a_karacay
𐱅𐰇𐰼𐰚 YAZAR Inst. @a.k.r.c.y TENGRİ BİZ MENEN - KAFKAS - AHISKA
Zonguldak Bülent Ecevit Ünv. Elektronik Teknolojisi
İSTANBUL B. ÇEKMECE
18 Mart
1180 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Nasıl olmalıydı bilmiyorum hala .... ama böyle olmamalıydı.
Kişisel Gelişim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'birisi beni anladığında eve yaklaşmış hissediyorum.' Şöyle bi söz okudum biraz önce. Ev kavramının soyut anlamda benim için anlamını özetleyen bi cümle olmuş. Unutmayayım diye not düşüyorum. Gerçek anlamda anlamak ve anlaşılmak.. iki kutsal duygu bence. İletişimlerin aşırı yüzeyselleştiği şu dönemde, hayatımın çoğunluğunda da derin bağlar kurma konusunda aşırı içsel bir insan olmamdan mütevellit, en önem verdiğim kavramlar oldu bunlar hayatım boyunca. Artık vapur beklemiyorum anlaşılmak için, anlatıyorum. Anlamıyorsa genel anlamda karşıdaki ile ilgilidir deyip defteri kapatıyorum. 30'lu yaşların güzellikleri diyeyim.. Geri kalan çoğu şey aynı. Hala çok okuyup, hala mutlu sona inanıyorum. A. Karaçay
1000Kitap
Kitap okuyordu bu yüzden beni üzmez zannettim.
İnsan ve Duygular
Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun
Ögretmenler: İnsanlar, her yaşta doğası gereği öğrenme çabası ile büyür. İnsanların hayatı öğrendiği en iyi yerlerden biriside okuldur. Okul, öğrencilerin ikinci ailesi, öğretmenler ise ikinci anne ve babasıdır. Öğretmenlik girilen derslerle sınırlandırılamayan önemli bir hayat mesleğidir. Kendinden evvel başkaları için yaşamak yalnızca onlara özgü bir düşüncedir. Sabır, sadakat ve zaman gereklidir. İşini evine taşıyan, mesleği bir yaşam tarzı haline gelmiş görevlerden birisidir. Sadece okuma, yazma, bilgi öğretmekle görevli olduğunuz halde, yine de büyük bir özveri ile bizlerin her türlü sorunları ile yakından ilgilendiniz. Hepimize hayatın sözlük anlamı dışında bir anlam taşıdığını öğrettiniz. Bizleri geleceğin ışıkları olarak yetiştirdiniz. Bize “ Vatanın, milletin” her şeyden üstün olduğunu “ Dinin, namusun ” her zaman her şeye rağman korunması gereken bir hazine olduğunu anlattınız. “Dostluğun kardeşliğin” önemini “ Saygının ve kalp kırmamanın” ne kadar güzel olduğunu öğrettiniz. Bizi güzel huylu topluma yararlı bireyler olarak yetiştirme ümidi ile bugünlere getirdiniz. Belki emeklerinizin karşılığını aldınız belki alamadınız ama siz görevinizi yerine getirdiniz. İnsanlar tarafından en kolay meslek olarak görülür öğretmenlik. En çok saygının, fedakarlığın gösterilmesi gereken bir mesleğe insanların kolay gözüyle bakmasına anlam veremiyorum. Oysa öğretmenlik insanlık tarihinin en anlamlı ve ölümsüz mesleğidir. Öğretmenlik öyle bir meslektir ki yalnızca bir meslek hayatı değil bütün insan hayatını kapsar. Zaten bu sebepten dolayı diğer meslek gruplarından farklı olmuş ve bu farklılığını da muhafaza etmiştir. Bir öğretmen bir öğrencinin kalbinin tamamını doldurur kimi zaman. Kimimiz annesi ya da babası olarak görür o aydınlık geleceğimizin aydınlatıcısını kimimiz de
24 Kasım Öğretmenler Günü
Kitap okuyordu bu yüzden beni üzmez zannettim.
1000k