İnsan bir işin esasını bildi mi, oturup problemi çözer. Ama olmuyor. Araba kullanılması bile zamanla öğreniliyor. İnsan; motoru, gazı, freni ve debriyajı bildikten sonra, araba kullanma problemini hemen çözebilmeli. Günlerce talim yapmak da ne oluyor? Mustafa İnan, araba kullanmasını öğrenmedi.
Acı insanın gözünü döndürür. O zaman insan, insan olduğunu haykırmaktan çekinmez. İnsan olduğunu ve salt bu yüzden acı çektiğini başkalarına da kanıtlamak ister. Kanıtlar da.