Aan

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Duvarın dibinde resmim aldılar Ak kağıt üstünde tanıyın beni
Sezen Aksu Git,git,gitme dur derken burdan esinlenmiş sanırım:)
Rüzgar yaptı her çatıda ayrı bir makam Yine senin hayalini gördüm bu akşam Hançeremden alev gibi çıktı bu çığlık: Git istemem!..Git istemem!..Çık odamdan çık Ah!..Ne dedim?Hayır gitme.Hayır gitme..Gel!.. Ben git dedim,dedim ama sen işitme...Gel
Yalnız sevgi tek başına zayıftır.Yalnız korkuysa kindir.
Sayfa 68
Belki umuttur.Belki de bir özlemdir.Özlem sıcacıktır.Özlem bir dost,bir sevgilidir.Sarıverir insanı sıcaklığı
Sayfa 87