''Anılar önemlidir. Anılar, yaşananları hatırlatır. Yapılan kötülükleri ve iyilikleri, acıları ve mutlulukları. Anılarını unutursan, yaşananları da unutursun. Yaşananları unutursan, geçmiş tekrar eder.''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Dediğim gibi sevgi, şefkat, merhamet ve hoşgörü gereklidir ama bir tanrı ya da kral yahut baba sadece bu duygularla yönetemez. Sorumluluk kimi zaman acımasız olmayı gerektirir, zamlimliği ve cezalandırmayı. O ceza ölüm olsa bile gözünü kırpmadan uygulamayı. Ama ister baba olsun, ister kral, isterse baştanrı, asla adaletten ayrılmamalı. Akrabalarını kayırmamalı, yasa neyse uymalı, düzen için gerekirse oğlunun, kızının, torununun canını almalı. Çünkü yasa yoksa taht da yoktur, yasa yoksa taç da yoktur, yasa yoksa saray da yoktur...''
''Ve ister titan olsun ister dev, ister tanrı olsun ister insan, fark etmez, baba kötüyse, korkaksa, sevgisizse, şefkatten yoksunsa, bir çıpıda çıkarıveriyorsa evlatlarını gözden, hiç iyilik beklemeyin o çocuklardan.''
Kimseye inanma, kendine bile güvenme, gerçeği arama
Asla bitmek bilmeyen bir gerilim.
Wulf Dorn'u bu kitabı ile tanıdım ve gerçekten mutlu hissediyorum. Kitaba ilk başladığımda yine klişe ve alışıldık ''ters köşeler''in olduğu klasik o kitaplardan sanmıştım. Ama oldukça yanılmışım. Kitaba başladığım anda kitaptan kopamadım ve kısa sürede okuyup bitirdim. Okurken en zevk aldığım nokta ise gerçekten kendimi Ellen'ın yerindeymiş gibi hissedip asla kitaptaki karakterlere güvenememiştim. 2 sayfada bir şüphelendiğim isim değişiyordu, okurken bile çıldıracak dereceye gelebiliyorsunuz. Hissetmesi ve okuması oldukça hoş ve gerilim dolu olan bir kitaptı. Eğer korku-gerilim tarzında bir kitap arıyorsanız, tam size göre. PsikiyatristWulf Dorn