İlk defa bir kitabı bitirmek için bu kadar çok çaba sarfettim. Edebilikten yoksun cümleler, aynı kelimelerin döndüre döndüre tekrar kullanılması..
Hayatın içinde kaybolmuş ve başına gelen olayların sebeplerini sürekli dışarıya mâl eden bir kadının, onun hayatını değiştirecek bir kadınla tanışmasını ve süreci anlatıyor. Konu bakımından güzel ancak, konuyu işleme biçimi, dili.. roman desem değil kişisel gelişim desem değil harmanlanmış desem o da değil. Emek çekilmiş bir ürünü kötülemek istemem muhakkak beğenenler de vardır ancak kendi nazarımda zaman kaybı ve şişirilmiş bir ürün olduğunu düşünüyorum. Yine de okuyacağım diyenlere, şimdiden kolaylıklar..