GÜL

GÜL
@abcdefgk
"Madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem, bunca kahır niçin?"
Dünya bütün derdini milyonlarca gözyaşıyla döküyordu.
GÜL
Çok iyi 👌
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göz sayesinde görüyor olsaydık gece uyurken rüya göremezdik. Demekki görmüyoruz. Bize gösteriliyor !
GÜL
👏👏
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyecek insanlar çıkacak karşına, ama unutmaki iyilik yapmak isteyecek insanlarda çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!
Nuran Özdemir isimli okura yanıt verildi
GÜL
Aynen yok...