Abdullah ç.

Abdullah ç.
@abcevik
kendimden kurtulmak için gölgemi koridorda astım
Bir şey var aramızda Senin bakışından belli Benim yanan yüzümden. Dalıveriyoruz arada bir. İkimiz de aynı şeyi düşünüyoruz belki, Gülüşerek başlıyoruz söze. Bir şey var aramızda Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek. Fakat ne kadar saklasak nafile Bir şey var aramızda, Senin gözlerinde ışıldıyor, Benim dilimin ucunda.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen olmasan... Seni bir lahza görmesem yâhûd, bilir misin ne olur? Semâ, güneş ebediyyen kapansa, belki vücûd bu leyl-i serd ile bir çare-i te'ennüs arar, ve bulur; fakat o zulmete mümkün müdür alıştırmak bütün güneşle, semâlarla beslenen rûhu, bu rûh-i mecrûhu? ..
Beyaz Ölüm Kuşları
... şimdi bu yüreği nerelerde beslemeli bütün saksıları kırılıyorken güneşin büyüsüyle ve ölümler ilençliyorken en masum sevinçleri ve her sevgi kendisiyle çelişiyorken şimdi bu nasıl doğmaklar olur yeniden beyazlara ama şimdi kim kandırabilir sizi bir ölünün hayat kokan ağzını öpmek için
Sayfa 59
Kor Düşseydi
kor düşseydi keşke yüreğime, bu yine anlaşılır olurdu. içimde suyu kesilmiş bir fıskiye birdenbire buruşup soldu. hoşçakal diyebildim güçlükle, sesimi iğneden geçirerek. dönüp arkamı yürüdüm, adım adım gittikçe küçülerek. sen bana bir gurbet sundun, buğulu çocuk gözlerinle. öpüp başıma koydum, sevginin solgun güzelliğiyle.
kar yağacak
Evet baylar bu taraftan Yolların otobüslerin iççekişlerin anıtına Durmanın duraksamanın Yoksul gözün yoksul gülünün anıtına ...
Sayfa 516