Aslında güzel bir kurgusu var kitabın ama yazarın üslubu biraz tedirgin etti beni. Bazen “helal be adam kelimelerle dans etmiş resmen” diyorum bazen de “sırf laf oyunu yapacağım diye manayı kelimelere feda etmiş, yapmacık bu yaa” diyorum. Kitabı bitirdikten sonra düşündüm ya çok mu iyiydi yoksa değil miydi diye, kısacası garip bir kitap :) sırf bu yüzden bile okunması gerek diye düşünüyorum sonuçta hepsi birer deneyim ;)