Elif

Elif
@abdalveaptal
Okumak özgürlüktür.
"Kitaplarla iyileşmeye 'bibliyoterapi' denir. Bol bol okuyunuz. Çünkü kitaplar iyileştirir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu devir, sıradan insanın en parlak zamanı. Fyodor Dostoyevski
Sessiz Gemi
(...) Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden, Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden. Yahya Kemal Beyatlı
Ölüm güzel şey, budur perde ardından haber, Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber? Necip Fazıl Kısakürek
Çok eziliyoruz ki gözlük, sen bensiz kırık, ben sensiz karanlık, nerede insanlık. Bizi bu kadar kırmasalar di'mi cam dostum. Haydar Ergülen