Abdül Hakim

Abdül Hakim
@abdul_hakim
*Kitaplar Arasında Yaşayan Münzevi Bir Adam* Ben kitaplarımı değil, kitaplarım beni ortaya çıkarır!
Öğrenci
Y.Lisans
10 Ekim
158 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
Biz insanlar öteki yaratıkların ne üstünde ne de altındayız. bilge der ki, göklerin altındaki her şey, aynı kanunun ve aynı kaderin buyruğundadır.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Reklam
Epiharmus, der ki, insan düşünce ile görür ve duyar; her şeyden faydalanan, her şeyi düzene sokan, başa geçip yöneten düşüncedir; geri kalan her şey kör, sağır ve cansızdır.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Düşünce
Felsefeyi, çocuklar için ulaşılmaz, asık suratlı, çatık kaşlı ve belalı göstermek büyük bir hatadır.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce
Kendinden söz etmenin kötü sayılması bence yalnız, halkın düşeceği kaba hatalardan ötürüdür.
Sayfa 6 - Montaigne·Kitabı okudu
Düşünce
Her insanda, insanlığın bütün halleri vardır.
Sayfa 4·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam