İnsanlar inanmayı bıraktıkları anda buharlaşacak tek şey para değildi. Aynı şey yasalar, tanrılar hatta koca koca imparatorluklar için de geçerlidir. Dünyayı şekillendirenler bir bakmışsınız bir anda yok olmuşlar.
Bilimin en güzel yanı, bir konu hakkında yeterli fikir sahibi olmadıklarında, her türlü teoriyi ve durumu deneyip sonunda bilim insanlarını bilgi eksiklerini itiraf etmek zorunda bırakmasıdır.