Kitaba başlayalı 15 gün oldu daha bitiremedim. Kitabı okumaya başlıyorum 2 sayfa sonra sıkılıyorum. Fakirlik üzerine yazılmış bi kitap. Ama okurken çok sıkılıyorsunuz. Keşke başlamasaydım dediģim kitaplar arasında. Şuan bitirmeme 40 sayfa kaldı. Kitabın sadece 35-40 sayfası hoşuma gitti diğer ssyfalarda saçma sapan şeylerden bahsediyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha öncelerden ismini duyduğum bi yazarın ilk defa kitabını okudum. Seven herkese saygı duyuyorum. Ama ben sevmedim. Çok betimleme yapıyor. 50 sayfa okuyup geriye dönüp baktığınızda bu yazar ne anlatmak istiyor diye kocaman bi hiç bulursunuz. 110. sayfada kitabı yarıda bıraktım. Normalde bi katabı yarıda bırakma gibi bi huyum yoktur 500 sayfalık bi kitabı max 3 günde okurum. Ama bu kitabı 3 haftadır bitiremedem. Çünkü okurken sıkılıyorum. Oğuz AtayKorkuyu Beklerken